Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy w e-commerce cz.2

Szeroko ujęty obowiązek informacyjny przedsiębiorców jest bez wątpienia jedynym z filarów ochrony konsumentów. Obowiązek ten ma zniwelować deficyt informacyjny konsumenta, a co za tym...

Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy w e-commerce cz.1

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w świetnym tempie, tj. ok. 25 % w skali roku patrząc z perspektywy 2009-2014. Jeżeli ktoś chciałby konkrety,...

Produkt niezamówiony – co z nim zrobić i czy za niego zapłacić ?

W zeszłym tygodniu do pani Jadwigi przyszedł kurier, który przyniósł paczkę. Na pytanie pani Jadwigi co to za paczka kurier odpowiedział, że jest to...

Wiem jak i chcę na tym zarobić – umowa know-how.

W dzisiejszym świecie informacje nabierają szczególnego znaczenia, zwłaszcza informacje dzięki którym można zarobić. Przedsiębiorcy, ale również studenci, naukowcy czy pracownicy zatrudnieni w najróżniejszych firmach...

Facebook